Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

19 Haziran 2017 Pazartesi

Matmazel Deneyimledi: Loreal Saf Kil Detoks Maskesi



Hepinize yeniden merhabalar! Yaz aylarının gelmesiyle başlayan detoks furyasına cilt detoksu da dahil olunca pek çok marka detoks içerikli cilt bakım ürünlerini piyasaya sürdü. İlk olarak Sephora'da yaptırdığım cilt bakımlarında Dior'un One Essentials Detoks etkili serisi ile tanışmamla başlayan detoks serüveni Loreal'in bir kaç ay önce piyasaya sürdüğü Saf Kil serisinde Detoks etkili maskesi ile devam etti.

Dior'un ürünlerini çok sevsem ve gerçek manada hem etkisini hem de verdiğim paraya değdiğini görsem de daha uygun fiyatlı olan Loreal'in bu maskesine bir şans vermek istedim ve son 3-4 aydır kullanıyorum. Hazırsanız ürün incelemesiyle başlayalım!


Öncelikle ürün 50 ml lik cam korumalı ve şık kavanozda geliyor. Koyu gri renkteki ürünün kıvamı oldukça yoğun ve paketin üzerinde 10 kullanımlık olduğu belirtilmiş. İçeriğinde 3 farklı mineral ve yardımcı elementler bakımından zengin kil barındırıyor ve karma ve yağlı cilt bakımlarının vazgeçilmezi cildi kirlerden arındıran kömür özü içeriyor. Vaatlerinde ise cilde adı gibi detoks etkisi sağlayarak cildi günlük kir ve yağdan arındıracağı ve yerine daha ışıltılı ve aydınlık bir cilt bırakacağı söyleniyor.



Gelelim deneyimlerime; ambalajı açar açmaz fark edeceksiniz ki ürün kremsi ve oldukça kıvamlı bir yapıda. Fakat sürümü oldukça kolay. Bir fındık tanesi kadar ürün tüm yüzünüze yetiyor. Yani ambalajda yazdığı gibi 10 kullanımlık değil. Hatta ben haftada bir uygulamama rağmen yarısına ancak gelebildim. Kokusu mis gibi temizlik, deniz kokusunu anımsatan ferah bir his veriyor. Cilde uyguladıktan sonra da bu his aynen kalıyor.


Ürünü kurumaması için bir iç kapak koruyor. Bu noktada kapağı iyi kapatmak mühim çünkü ürün kurumaya meyilli ve ağzı ne kadar açık kalırsa o kadar çabuk kuruyacağa benziyor. Hatta ben maske yaparken ilk başta ağzını açık tutup, kavanozdan ürün alıp alıp yüzüme uyguluyordum. Fakat daha sonra kavonozlu bir gece kreminin içinden çıkan ürün alma kaşığını kullanıp tek seferde ürün alıp, ürünün kapağını hızlıca geri kapattığım zaman maskenin ıslak kıvamını kaybetmediğini gördüm.


Gelelim deneyim safhasına! Ürünü ince bir tabaka halinde cilde yaydıktan sonra (ince diyorum çünkü faydalı olsun diye bol keseden sürmek hem ürün israfı hem de öyle olunca maske neredeyse 40 dakika kurumuyor.) maske yüzünüze açık gri bir renk alana kadar bekliyoruz. Bu esnada ciltte hafif bir gerilme ya da karıncalanma sanki mıknatısla tüm yüzünüz çekiliyormuş gibi değişik bir hisse kapılabilirsiniz. Ben de ilk başta panikledim ama panik yok bu, kil içerikli maskeler için olağan bir durum ve maskenin kurumaya ve ciltteki yağı kiri çekmeye başladığına dair bir işaret. Maske açık gri renk bir görünüm almaya başladıkça adeta yüzünüzdeki gözenekleri işaretlercesine nokta nokta izler bırakıyor gözeneklerin üzerinde. Özellikle burun bölgesinde farkı hissedebiliyorsunuz.


Maske tamamen kuruyup yüzünüzü yıkadığınızda ise vaat ettiği tüm özellikleri yerine getiriyor. Işıl ışıl, aydınlık, temizlenmiş ve arınmış yumuşacık bir cilt. Ben bu ürünü cildimin bir nefes almaya ihtiyacı olduğu zamanlarda ya da bir bakıma ihtiyacı olup da cildiniz için ne yapacağınızı bilemediğiniz o bakım günlerinde kullanıyorum.

Gözenek, sivilce ya da lekeler üzerinde herhangi bir etkisi yok. Zaten ürünün öyle bir vaadi de yok ama daha aydınlık ve cilt tonu eşitlenmiş, sebum dengesi sağlanmış bir cilt istiyorsanız, şehir hayatı içinde toz ve kirle dolmuş gözenekleri temizlemek istiyorsanız kesinlikle biçilmiş kaftan. İndirim zamanı Gratis'ten yaklaşık 20 TL gibi bir fiyata almıştım ki yaklaşık 40 kez kullanacağımı göz önünde bulundurduğumda fazlaca uygun fiyatlı bir ürün. Son olarak uygulama önerisi için şunu söyleyebilirim ki öncesinde ince peeling yaparak gözeneklerinizi açarsanız daha faydalı olacağını düşünüyorum. Hatta ben Himalaya'nın burada yazdığım peelingini her maske uygulaması öncesinde bunun için kullanıyorum. Eh benden şimdilik bu kadar, bir sonraki post'a kadar seksi kalın, şimdilik Adios!


1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya