Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

18 Ekim 2017 Çarşamba

Matmazel Deneyimledi: Maybelline Superstay Matte Ink Ruj


Hepinize yeniden merhabalar! Son bir kaç sezondur mat likit mat rujlar altın çağını yaşıyor ve şu aralar yine inanılmaz popülerler! Hal böyle olunca pek çok marka farklı renk skalalarıyla mat rujlarını piyasaya sürdü ve bunlar arasında piyasaya son çıkan ve ülkemize yeni gelen Maybelline'in Superstay Matte ink rujları oldukça sevildi. Ben de sizin için aldım ve denedim. Hazırsanız deneyimlerime geçelim!


İlk olarak ambalajdan başlamam gerekirse gerçekten kaliteli ve ürünün renginin tam tamına aynısı renge sahip bir tüpte geliyor ürün. Kaliteli ve işlevsel bir ambalajı var. Bunun yanında ürünü uygulamak için ucu hafifçe sivri ve tabanı oyuk bir aplikatörü var.  Bu oyukluk siz aplikatörü tüpten çıkarırken içerisine bir miktar ürün almasını ve ürünü dudağınıza, tüpe tekrar tekrar daldırmaya gerek kalmadan tek katta ürün uygulanmasını sağlıyor. Bunun yanında sivri ucu da dudak kalbi ve dudak kenarına ürünü uygularken dışarı taşırmadan adeta dudak kalemi gibi net bir uygulama sağlıyor.


Ürünün yapısına gelecek olursak; tam vaad ettiği gibi mat, yapış yapış olmayan, hızlı kuruyan fakat dudakları kurutmayan, dudakta parçalanmayan, aşırı pigmentli ve adı gibi mürekkep misali tek katta müthiş renk verip dudaktan dövme misali çıkmayan aşırı ötesi kalıcı bir ruj bu.


O kadar kalıcı ki ilk olarak mağazada denediğimde bütün gün elim sudan çıkmadığı halde ruj milim yerinden kıpırdamadı ve dağılmadı. Misel suyla temizlemeye kalktığımda dahi çıkmadı hatta çift fazlı göz makyajı temizleyicimde son damlasına kadar bittiği için ürünü zeytinyağıyla ovarak çıkardım. Ama korkmayın çift fazlı göz makyaj temizleyicisiyle gayet kolay çıkıyor. Yemek yerken bile çıkmayan bu kalıcılığını da tuhaf bir biçimde çok sevdim. Yemekten sonra ruj tazeleme ihtiyacı bırakmıyor insanda.


Bunun yanında bendeki ilk rengi içlerindeki en koyusu 50 Voyager rengi. Ürünler Türkiye'ye ilk geldiğinde sadece 3 renk gelmişti ve en kullanışlı olduğunu düşündüğüm için bunu aldım ama sonrasında 15 numaralı pembe rengini de görür görmez çok beğendiğim ve günlük kullanımda çok sık kullanacağımı düşünerek hemen aldım. 50 numara can alıcı bir bordo. Tam sonbaharımsı ve kışlık bir renk. 15 numara gül kurusu pembe ise, her cilt tonunda farklı ve hoş duracak harika ötesi bir pembe.


Bunun yanında kırmızı, pembe ve bordo tonlarında 8 farklı rengi var. Mağazaya bir uğradığınızda mutlaka deneyin, siz de ne demek istediğimi anayacaksınız. Ürünü mağazalardaki indirim zamanlarında 20 lira gibi bir fiyata bulmak mümkün. Fiyat performans açısından hakkını sonuna kadar veriyor. Ne dersiniz sizce de öyle değil mi? Yorumlarınızı aşağıya bekliyorum! Daha fazlası için beni instagramdan takip etmeyi unutmayın! Şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki



1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya