Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

12 Kasım 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Gözaltı Morlukları Nasıl Kapatılır ve Absolute NewYork Color Fix Color Corrector


Hepinize yeniden merhabar! Ülkemize Gratis aracılığı ile hızlı bir giriş yapan Absolute NY markası ben de dahil pek çok makyaj tutkununu, geniş ürün yelpazesi, çarpıcı renklerden oluşan makyaj koleksiyonu ve uygun fiyatları ile oldukça heyecanlandırdı. Ben de hem markayı tanımak hem de bir kaç ürünü deneyerek marka hakkında fikir sahibi olabilmek için bazı ürünleri aldım ve hazırsanız bu ürünlerin ilki ile ilgili deneyimlerime geçiyorum!


Öncelikle bu gördüğünüz nedir, ne işe yarar şeklinde, küçük bir bilgilendirme ile başlayalım. Ürün bir color corrector, yani renk düzenleyici. En basit dille amaç; ciltteki mevcut renk eşitsizliğini, o rengin tam zıttı olan bir başka rengi üzerine uygulayarak, ten rengini elde edebilmek. Misal: kızarıklıklar için yeşil olan, morluklar için somon rengi olan renkler birbirine zıt renkler oluyor. Bu adım cilt makyajı öncesi bir adım. Böylece fondöten ya da göz altı kapatıcısı sürdüğünüz zaman hala görünen sivilceler ya da morluklar varsa bunun önüne geçmiş ve onları daha iyi gizlemiş oluyorsunuz.


Gel gelelim bendeki rengine ve amaçlarına. Bendeki ''Apricot'' rengi, göz altı morluklarını düzeltmek için olan turuncu renkteki bir ürün. Amaç ise, göz altınızın mor olup da kapatıcı sürdüğünüz zaman, bu morlukların kapanmak yerine gri bir hal alması ve sizi daha yorgun göstermesinin önüne geçmek. Dediğim gibi göz altı kapatıcısını sürmeden morlukların olduğu bölgeye uyguluyor, dağıtıyor ve üzerine direkt olarak aydınlık tonlardaki göz altı kapatıcınızı, gözünüzün altında bir V şekli çizerek uyguluyorsunuz ve Voila! Aydınlık ve dinlenmiş gözler elde ediyorsunuz.


Ürünle ilgili ilk olarak ambalajından başalayacak olursam; açıkça belirtmeliyim ki uygun fiyatlı bir marka için inanılmaz havalı ve şık bir ambalajı var. Ek olarak diğer color corrector'lardan farklı olarak palet halinde değil de tekli formda olmasına da bayıldım. Zaten uzun zamandır stick formda bir nötürleyici aradığım için de bu ürünü görür görmez alınacaklar listesinin en başına yazdım. İyi ki de yazmışım zarif bir ruj ambalajını anımsatan görüntüsü ve açmak için hafifçe dokunmanızı gerektiren kısmi kilitli ambalajı ile tam bir küçük çanta dostu! 


Bunun yanında ürünün yapısını gelirsek; yapısı da beni ambalajı kadar şaşırtan bir başka özelliği olduç Çünkü inanılmaz derece yumuşak ve dağıtması kolay bir yapısı var. Hatta açıkça söyleyebilirim daha önce kullandığım bir kaç renk düzenleyici paletten sonra fark ettim ki bu ürün şu ana kadar kullandığım en yumuşak yapılı ve dağıtması kolay bir ürün. Göz altı kapatıcısı kıvamında kolay dağılıyor, yumuşacık. Yani öyle göz altınıza tebeşir sürüyor da dağıtmaya uğraşıyormuşsunuz gibi değil. Morlukları çok güzel nötürlüyor ve çok az kullanmak yeterli oluyor. 


Fiyat performans açısından baktığımızda Gratis'in yaptığı büyük indirim zamanında 13 TL'ye almıştım ve oldukça bereketli bir ürün olmasından dolayı da inanılmaz karlı, kullanışlı ve beklentilerin kat kat üstünde bir ürün çıktı kendisi. Biterse kesinlikle yeniden alınacak listesinde. Peki siz hiç daha önce renk düzenleyici kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlarınız neler? Yorumlarda bizimle paylaşmayı unutmayın, şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya