Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 Eylül 2016 Perşembe

Matmazel Deneyimledi: Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yıkama Jeli

Hepinize yeniden merhabalar! Bir önceki yazımda Himalaya Herbals markası ile tanışma hikayemi anlatmıştım. İşte bu küçük ve şüpheli tanışmadan sonra Gratis tarafından gönderilen hediye paketinin içerisinden çıkan Himalaya markalı ürünler ile tanışıklığımız bir hayli arttı. İçerisinde temizleme jeli, temizleme köpüğü ve scrub'ı olan bu paketten ilk kullandığım ürün olan temizleme jeli ile başlıyorum.


Daha önce de belirttiğim gibi marka Hindistan menşeiili ve doğal içerikli ürünler üretiyor. Ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve aynı zamanda paraben, SLS/SLES, sabun ve fialat gibi kimyasalları içermiyor. Aksine içerisinde zerdaçal olan doğal formülü ile, siyah nokta oluşumunu engelleyeceğini vaat ediyor temizleme jeli. Bunun yanında cildi tazelemek ve problemsiz hale getirmek de bir diğer vaatlerinden. Ürün normal ve yağlı ciltler için uygun.

Ürünün yapısına gelecek olursak burası biraz değişik. Çünkü ürünün yapısı, diğer temizleme jelleri gibi jel kıvamında değil tam tersi bildiğiniz jöle gibi. Yani elinize bir miktar sıkıp, elinizi ters çevirseniz bile elinizden düşmeyecek kadar katı bir formu var ürünün. Bu durumda ürünü kullanmadan önce su yardımıyla hafif inceltmekte fayda var. Eğer ürün su yardımıyla açılmazsa, yüzde dağılmıyor ve zaten doğal içerikli olduğu ve sabun içermediği için çok köpürmediğinden yüzünüzü temizleyemiyorsunuz.


Bunun yanında koku hassasiyeti olanlara kötü haber. Ürün yine doğal içerikli olduğu için keskin bir bitkisel kokusu var. Benim koku hassasiyetim yok ama ilk kullanımdan bu yana kokusuna alışamadım ne yazık ki. Tam olarak tarif etmem gerekirse ''cam-sil'' gibi kokuyor. :(

Gelelim ürünün bendeki etkilerine. İlk olarak şunu söylemem gerekir ki; bu jel içerisinde neem özü içerdiğinden midir bilmem ama yüzünüzü yumuşacık yapıyor. Yani yağlı ciltler için uygun olmasına rağmen cildi kurutmadan temizliyor bunu çok sevdim fakat;dediğim gibi kokusunu bir türlü sevemediğim için daha çok kokusunun baskın olmayacağı zamanlarda, duştayken kullanmayı tercih ettim ürünü.

Bir daha alır mıyım sorusuna gelecek olursak evet cildi güzel temizliyor ama daha güzel kokulu ve benzer performansta ürünler bulabileceğim için biterse yenisini almayı düşünmüyorum. Evet benim Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yıkama Jeli hakkındaki görüşlerim bunlardı. Siz ne dersiniz? Sizce de kokusu cam-sil e benzemiyor mu? Memnun kalanlarınız ya da almayı düşünenleriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum! Şimdilik Adios, bir sonraki post'a kadar seksi kalın!
Instagram: Matmazel Nikki



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya