Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 Eylül 2016 Perşembe

Matmazel Deneyimledi: Himalaya Herbals Tazeleyici ve Temizleyici Tonik

Hepinize yeniden merhabalar! Bu ve bundan sonraki bir kaç post'da ülkemize giriş yaptığı andan itibaren merak uyandıran ve Türkiye'de sadece Gratis mağazalarında satılan Himalaya Herbals markasının ürünlerini inceleyeceğiz. 


İlk olarak ürün ve marka ile tanışma hikayemden kısaca bahsetmek gerekirse; çok uzun zamandır günlük bakım rutinimde La Roche Posay ürünlerini kullanmama rağmen yaz ayının başlarında her zaman kullandığım toniğim bitip, tatile giderken sipariş verecek vaktim olmadığı için Gratis'ten içerisinde alkol bulundurmayan (yaz aylarında alkollü tonikler cildi kurutur) bir tonik arayışını girmiştim ki mağazada bu toniği gördüm. Şimdi dürüst olmak gerekirse markayı gelip geçerken gördüğümde ''Bu markadan ürün alan var mı?'' diye düşünüyordum çünkü marka hakkında bilgi sahibi değildim. Fakat Himalaya Herbals markasının bitkisel içerikli alkol, paraben, renklendirici içermeyen formülü, Hindistan meşeili oluşu, hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması ve içerisindeki cilde yararlı doğal özler ilgimi çekti ve denemek için son derece şüpheli yaklaşsam da satın aldım.

Ürünün ambalajına ve vaatlerine gelirsek; 200 ml'lik plastik bir ambalajda satılan ürün; alkolsüz formülü ile cildi derinlemesine temizlemeyi ve cildi kurutmadan yağdan arındırmayı vaat ediyor. Normal ve karma ciltlere hitap ediyor ve içerisindeki mercimek ile gözenekleri temizleyeceği, limon ile de gözenekleri sıkılaştıracağı yazıyor arkasında. Boerhavia kökü  ile de sebumu dengeleyeceğinden bahsedilmiş.


Gelelim etkilerine; evet tıpkı söylediği gibi cildi her türlü kirden ve makyaj artığından çok güzel temizliyor ve arındırıyor FAKAT; tüm temizleme özelliğine karşın fazla yağı dengelemede çok başarılı değil. (Belki de karma ciltli olmama rağmen; normal ve karmaya hitap edenini değil de yağlı ciltler için olanını denesem o biraz daha başarılıdır.) Bunun yanında gözenek sıkılaştırma vaadinin tam bir fiyasko olduğunu belirtmem gerekir çünkü gözenekler üstünde en ufak bir etkisi yok.

Fakat gözenek sıkılaştırma ve sebum dengeleme vaadini yerine getirmese de cildi çok güzel temizlediği ve doğal içerikli olduğu için yüzümü yakmadığından dolayı çok ama çok sevmiştim toniği. Fakat yine koca bir AMA girmem gerekirse; ambalajı o kadar dandik bir plastik ki, kapağını açıp kapatmak çok çok zor oluyordu. Yani kapatınız mı, açarken; açtınız mı bastıra bastıra kapatırken çok zorlayan bir kapak. Zaten en nihayetinde bir gün kapağı açarken, kapağı elimi kesti ve bir daha kapağını tam kapatmadan kullanmaya başladım. Daha sonra aynı markanın bozuk kapaklı bir ürününü de görünce kafamda soru işaretleri oluştu açıkçası. Ne dersiniz bozuk kapaklar hep bana mı denk geliyor? Yoksa siz de benzer problemler yaşadınız mı? Yorum yazın mutlaka, çok merak ediyorum. 


Evet bozuk kapak macerası ve gözenek sıkılaştırma vaadinin işlevsiz çıkmasına rağmen, doğal içerikli yüz yakmayan formülü ile sevdiğim Himalaya markasının tazeleyici ve temizleyici toniği hakkındaki deneyimlerim bunlardı. Ürünü kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum ona göre! Şimdilik Adios, bir sonraki post'a kadar seksi kalın! 
Instagram: Matmazel Nikki





1 yorum:

  1. selamlar, aylaaar gecmis yazinizin uzerinden ve ben bu urunu henüz dun aldim, alkolsuz oldugu için. kapak konusunda açılıp kapanması ile ilgili bir sıkıntım yok fakat taşınma sürecindeyim, koyduğum paketten sızdırma yapabiliyor. eh ucuz etin yahnisi yavan olur demişler, hic yoktan iyidir cildimize zararsiz :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya