Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 Eylül 2016 Perşembe

Matmazel Deneyimledi: Himalaya Herbals Neem Özlü Scrub

Hepinize yeniden merhabalar! Himalaya ürünlerini deneyimlediğim post'ların sonuncusu ile beraberiz. Son ürünümüz Himalaya'nın Neem özü içeren peelingi!

Diğer postları okumayanlar için kısa bir özet geçmek gerekirse; Himalaya Herbals markası, Hindistan menşeili, bitkisel içerikli, hayvanlar üzerinde test yapmayan, ürünlerinde paraben, alkol, sabun ya da SLS kullanmayan doğal kökenli ve ülkemizde de yanlızca Gratis'lerde satılan bir marka. 


Ürünün özelliklerine ve içeriklerine geçecek olursak; normal ve yağlı ciltlere hitap eden bu scrub'ın içeriğinin iki ana maddesi olan neem özü ve kayısı; cildi siyah nokta, ölü deri, yerleşmiş kirlerden temizleyerek, ciltteki yıpranmış deriyi kaldırır, peeling yapar diyor ürünün üzerinde. Ürünün yapısına bakarsak da; (işte burası hem bayıldığım hem de ürünü açar açmaz şaşırdığım kısım) ürün krem peeling özelliğinde! Yani kremsi bir dokusu ve içerisinde minicik partikülleri var ve yumuşacık bir yapıya sahip. Bu tür kremsi peelingleri piyasada bulmak nedense çok kolay değil. Halbuki krem peelingler cildi diğer sert yapılı peelingler kadar çizmez ve hassas ciltlerde daha az irritasyona sebep olur. Krem peellingleri bu kadar sevememin bir diğer nedeni de peeling yaptıktan sonra ciltteki o kuruma hissini yaşatmaması. Yani ölü deriyi temizlerken, cildi kurutmuyor! Aynı zamanda cildi tahriş etme olasılığı da düşük.

Benim için tek olumsuz yanı, daha öncede burada bahsettiğim gibi aynı şekilde bu ürünün de kapağı bozuk çıktı hatta hiç kapanmıyor. Yine de çok sevdiğimden ve ters koyduğunuzda içinden ürün akıtmadığından severek kullanıyorum.


Peki nasıl kullanıyorum?  Ben ürünü haftada bir gün duşta, göz çevremden kaçınarak, ıslak yüzüme ve boynuma masaj yaparak uyguluyorum. Bu tür peeling özelliği olan ürünleri siz de duşta, gözenekleriniz açılmışken ve deriniz gevşemişken uygularsanız daha iyi sonuç alırsınız ve siyah noktalarınız daha kolay temizlenir.

Ürünler ilgili son söz ve değerlendirmeye gelecek olursak; her ne kadar Himalaya ile ilk tanışmam biraz şüpheli ve düşük beklentili olmuşsa da; bu markanın hak ettiği değeri görmediğine inanıyorum. Çünkü başta bu peelingi olmak üzere diğer ürünleri ile beklediğimden daha iyi sonuç veren hatta bazen cilt bakım devi olarak nitelendirilen Nivea'nın ürünlerinden daha etkili bulduğum zamanlar oldu bu markanın ürünlerini. Scrub'ı içinse söyleyecek tek kelimem var; BA-YIL-DIM! Gerek fiyat performans olarak olsun ( geçen gün kasa arkası indirimde 6 TL idi.) gerekse de ölü deri ve siyah nokta temizlemedeki başarısı olsun gerçekten bayıldım bu ürüne. Hatta en kısa zamanda markanın diğer peelinglerini de denemek istiyorum. Ne dersiniz, peelingi gerçekten çok başarılı değil mi sizce de? Yorumlarınızı bekliyorum! Şimdilik Adios, bir sonraki post'a kadar seksi kalın!
Instagram: Matmazel Nikki



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya