Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Ocak 2017 Pazar

Matmazel'in Favorileri: Aralık 2016


Hepinize yeniden merhabalar! Blog'da yeni bir kategoriye gitmeye karar verdim ve 2017 yılının yeni başlangıçlara kucak açması vesilesiyle de bundan sonra her ay kullandığım cilt bakımı ya da makyaj malzemelerini, beğendiğim film, kitap ve müzikleri ya da keşfettiğim yeni şeyleri ''Matmazel'in Favorileri'' adı altında paylaşıyor olacağım! 

Şimdiden bu yeni başlangıç için çok heyecanlıyım! Umarım 2017, hepimiz için hayallerimizi gerçekleştirebileceğimiz eşsiz bir yıl olur!
Hadi başlayalım!

Aralık ayında en severek kullandığım makyaj malzemesi Sleek'in 3'lü allık paletlerinden Lace367 numarası oldu! İçerisinde hem mat ve canlı renkte turuncu ve pembe renkleri varken bir de altın sarı ışıltılar içeren hafif pembe bir rengi var! Renkleri inanılmaz pigmentli ve kalıcı! 



Bunun yanında bir diğer favorim ülkemize geçtiğimiz ay giriş yapan Maybelline'in Fit Me Matte+Poreless fondöteni! Mat bitişli ama ciltle çok güzel bütünleşip yapay durmayan ve renk skalası oldukça geniş olan bir fondöten bu! Ayrıca en sevdiğim özelliği gözenekleri gerçekten küçültüyor olması!


Vücut bakımında bu ay ki favorim ise instagram'dan takip edenlerin bildiği üzere Avon'un Purblanca'sı! Bittiğine en üzüldüğüm vücut nemlendiricisi! Kokusu bir harika ve ciddi anlamda kalıcı! Bir gün sonra bile kremin kokusu parfüm sıkmış gibi vücudunuzda kalıyor!


Bu ay için izleyip de çok beğendiğim iki film var sırada! Biri anime severler için önerebileceğim; Whisper of the Heart diğeri ise içinizi ısıtacak ve zengin kadrosuyla göz dolduran, eskiden aşklar böyle yaşınırdı işte dedirten Esio Trot! Konuları hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz filmlerin isimleri üzerine tıklamanız yeterli!


Ek olarak film tavsiyesi olmasa da izleyip çok beğendiğim bir de video var! Şef Arda Türkmen'i bilirsiniz! Yaptığı yemekleri ve programları ilgi ile takip ederim. Arda Türkmen'i kendi mutfağında, dost meclisinde sohbet eder gibi izlemek isterseniz Apartman Sohbetlerine mutlaka bir göz atın derim, çok keyif alacaksınız!



Müziklere geçecek olursak bu ay aralıksız olarak dinlediğim iki şarkı oldu! Birincisi Victoria's Secret ile dinleme şansına sahip olduğum ve çok beğendiğim The Weekend'in Starboy isimli şarkısı; ikincisi ile arkadaş tavsiyesi ile keşfettiğim insanı dansa sürükleyen  CL'den Hello Bitches!




Bu arada keşfettiğim iki isimden söz etmem gerekirse; Victoria's Secret'ın geçen seneden bu yana ilgi ile takip ettiğim güzel siyahi modeli Maria Borges! Geçen yılki şovda taktığı havai fişekleri andıran geniş kanatları ve siyah teninde parlayan mavi iç çamaşırı takımı ile radarıma girmişti! VS podyuma doğal saçları ile çıkan ilk manken kendisi! Beğeni ile takip ediyorum! Bunun yanında bir de YouTuber keşfim var ki; geçtiğimiz ay tüm videolarını izleyecek kadar çok sevdim kendisini. Tatlı İngiliz aksanı, doğallığı, çekim kalitesi ve güzelliği ile cezbetti beni Lydia Elise Millen! Onun da linkini tam buraya bırakıyorum bakmak isterseniz!



Bir de ayın son günlerinde severek tükettiğim bir atıştırmalıktan bahsetmek istiyorum! Malum sabahlar artık bir türlü aymıyor ve çoğu zaman sabah erkenden çıkarken kahvaltı yapma fırsatı bulamıyorum. Gittiğim yerlerde yağlı poğaçaları yiyip fazla kalori de almak istemiyorum. O yüzden bu ay yeni çıkan, kalorisi düşük, son derece lezzetli ve doyurucu (en azından öğle yemeğine kadar tutucu) Nesfit'in yeni bar'ları kahvaltı yapmadığım Aralık ayı sabahlarında en yakın dostum oldu! Büyük marketlerde ya da Migros'larda bulabilirsiniz. Tanesi 2,5 TL gibi bir şeydi.


Son olarak siz de benim gibi kokulu mum delisiyseniz bu ay bir de mum bitirdim! Tekzen'den aldığım kavun kokulu bu mum boyutuna göre oldukça başarılı ve bütün ay çok severek kullandım!


Evet bu ay ki favorilerim bunlardı! Bu yeni düzen ve favoriler post'ları hakkında ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi? Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum! Şimdilik Adios, seksi kalın!

**Bu arada beni instagram'dan takip etmek isterseniz kullanıcı adım: matmazel_nikki
<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya