Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

26 Şubat 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Jeli

Hepinize yeniden merhabalar! Bugünkü Matmazel Deneyimledi post'unda Garnier'in yeni çıkarmış olduğu ve Instagram'da da çok konuşulan kusursuz makyaj temizleme jeli var. Bu jel, Garnier'in ikonik Micellar temizleme suyunun jel versiyonu ve vaadlerine baktığımızda temizleme suyu ile aynı vaadleri taşımakta; ''Tek adımda makyajı temizleme ve cildi arındırma.''


Gel gelelim deneyimlerime ve düşüncelerime. İlk olarak mağazada bu ürünü görür görmez büyük bir heyecana kapıldım çünkü hep makyajı, temizleme suyu gibi kolayca çıkaracak bir köpük ya da jel neden yapmazlar ki diye düşünürken bu ürünün hayal ettiğim ürün olduğunu düşündüm. 

Üzerinde tıpkı temizleme suyunda olduğu gibi hassas ciltler için uygun olduğu, yüz göz ve dudak makyajını çıkarmakta da kullanılabileceği ve parfüm ve paraben içermediği de yazınca gönül rahatlığı ile satın aldım.



Normalde makyaj temizleme rutinimde ilk olarak makyajın kabasını temizlemesi için bir makyaj temizleme mendili kullanır ardından da yüzümü herhangi bir temizleme köpüğü yardımıyla yıkardım. Fakat bu ürün üzerinde ''Makyajınızı çıkartmak istediğiniz zaman bol su yardımıyla köpürterek uygulayın.'' yazdığı için ürünü hiç makyaj temizleme mendili kullanmadan direkt uyguluyorsunuz.


Esas beni etkileyen kısıma gelecek olursak; ürün, yüzümdeki fondötenden, dudağımdaki ruja, kaş farımdan göz farıma her türlü makyajı inanamadığım bir biçimde söküp attı. Sanki tüm yüzümü bir avuç garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile yıkamışım gibi. Daha sonra kontrol etmek amaçlı yüzümü temiz bir pamuk ve makyaj temizleme suyu ile sildiğimde kullanmış olduğum pamuk tertemizdi.

Evet gerçekten ten makyajını inanılmaz ve kendi deyimi ile ''kusursuz'' temizleyen bir ürün olmasına karşın ne yazık ki bir de kötü ama affedilebilir bir huyu var; o da gözleri yakıyor. Ten makyajını harika temizlese de maalesef rimelli temizlemekte de bu yüzden başarılı değil. Rimelimi bu jelle temizleyip akıtmak istediğim zaman, gözlerimi ovuştururken içine ürün kaçıp gözlerimi yaktığından sadece rimeli temel düzeyde akıtacak ve gözümü yakmayacak kadar kullanıyor ve daha sonrasında sadece gözlerimi kusursuz temizleme suyu ile siliyorum.


Ek olarak diğer özelliklerine baktığımızda ürün ambalaj olarak pompalı bir şişede ve kullanımı son derece kolay. 200 ml lik boyutu ile temizleme suyunun yarısı kadar ml'ye sahip olsa da gerçekten tek adımda tüm ten makyajını çıkardığı için ikinci kez kullanmaya ihtiyaç duymuyorsunuz. Temiz içeriği de kullanırken gönül ferahlığı sağlıyor. Cildimde herhangi bir irritasyona ya da sivilcelenmeye neden olmadı. Fiyatına gelecek olursak; %40 indirimden 10 TL gibi bir fiyata aldım ve fiyat performans olarak baktığımızda, ten makyajını çok iyi çıkardığından dolayı bana artık daha önce kullandığım makyaj temizleme mendillerini aldırmayacak olması bile oldukça karlı benim için. Biterse alınacaklardan. Siz ne dersiniz? Deneyenleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik Adios, bir sonraki post'a kadar seksi kalın!
Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya