Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

26 Şubat 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Wet n Wild Primer Base de Teint Makyaj Bazı

Hepinize yeniden merhabalar! Bugünkü deneyim yazımız pek çoğumuzun ortak derdi olan makyajın cildimizde uzun süre kalmaması ve cildimizin yağlanması ile birlikte korkunç bir hal almasıyla ilgili. Karma ve yağlı ciltleri olan makyaj-severler bilirler ki sabah yapılan makyaj gün ortasında doğru T bölgesinin yağlanması ile parlamaya ve yok olmaya başlar. Makyaj bazları da bu konuda imdadımıza yetişen en kullanışlı makyaj öncesi malzemedir.


Ben de karma cilt yapısına sahip biri olarak uzun süredir günlük kullanabileceğim ve uygun fiyatlı bir makyaj bazı arayışındaydım. Tesadüf eseri Gratis'te gezinirken fark ettiğim Wet n Wild markasının bu makyaj bazı ise uygun fiyatını da görünce merak uyandırdı bende ve anında satın alıp kullanmaya başladım.

İlk olarak ürünün vaatlerine bakacak olursak ürün, gözenekleri ve çizgileri doldurmayı ve cilt tonunu eşitleyerek makyajın ömrünü uzatmayı hedefliyor. Makyajın altına ve benim deneyimlediğim kadarıyla üstüne de kullanılabiliyor. Deneyimlediğim kadarıyla diyorum çünkü kullanmayı unuttuğum bir defasında burnumun üstüne makyaj süngerim yardımı ile tampon hareketlerle (fondötenimi kaydırmamaya dikkat ederek) uyguladım ve sonuç makyajın altına uyguladığımdan daha iyi oldu.


Bunun yanında hazır deneyim demişken deneyimlerime geçmek gerekirse; bu baz çizgileri de doldurmuyor, gözeneklere de etki etmiyor ayrıca cilt tonunu falan da eşitlemiyor. Peki ne yapıyor da bu kadar severek kullanıyorum. Efendim eğer günlük olarak sizde benim gibi burnunuzun yağlanmasından şikayetçiyseniz bu ürün makyajınızın ömrünü cildinizi kurutmadan, gözeneklerinizi tıkamadan 5-6 saat kadar daha uzatıyor. Ki bu da eğer sabah çıkıp akşam eve dönen bir bireyseniz yeterli oluyor. %50 indirimden 10 TL aldığım için de bitecek korkusu yaşamadan günlük olarak kullanıyorum.


Tek olumsuz yanı ise ambalajının ürün aldığımız ağız kısmı çok geniş ve sadece burnunuz için kullanmak istediğinizde çok küçük bir miktar yeterli olurken, ambalajın ağzı geniş olduğu için fazla ürün çıkarıyor ve eğer dikkatli olmazsanız ürün israfına neden oluyor. Bunun haricinde gerek fiyatı gerekse de makyajımın ömrünü bir kaç saat daha uzatması ile kesinlikle günlük vazgeçilmezim. Sizin düşünceleriniz neler? Deneyenleriniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum, şimdilik Adios, bir sonraki post' a kadar seksi kalın!

2 yorum:

  1. Bunu 3-4 gun kadar kullandim yuzum putur putur oldu daha once boyle olmuyordu bu bazin yaptığını düşünüyorum. Bu sekil olan var mi?

    YanıtlaSil
  2. Bende kullandım ve bir kaç gün içerisinde yüzüme farklı hiç bir şey kullanmamış olmama rağmen alerjik reaksiyon gibi yüzümün her yeri kabardı sanırım bundan oldu çünkü yüzümü geçirdikten sonra yine sürdüm denemek için ve yine kabardı 1-2 gün sonra. Anladım ki bu baz bana gelmiyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya