Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

16 Haziran 2017 Cuma

Matmazel Deneyimledi: Bee Beauty Sun Matlaştırıcı Güneş Kremi SPF 30

Hepinize yeniden merhabalar! Yazın tüm hızıyla geldiği ve güneşin yüzünü yeni yeni göstermeye başladığı şu günlerde hepimiz yeni güneş kremi arayışındayız. Ben de özellikle hassas cildim için yüzüme kullanacağım uygun bir güneş kremi arıyorken Gratis tüm kibarlığı ile kapımı çaldı ve böylece Bee Beauty markasının piyasa yeni çıkardığı Güneş ürünleri koleksiyonu ile tanıştım. Yüksek faktörlü güneş korumasından, bronzlaştırıcı güneş kremlerine ve vücut yağlarına kadar geniş bir seri çıkaran Bee Beauty ürünleri içinde dikkatimi ve sizin dikkatinizi en çok bu yüz ve dekolte için olan matlaştırıcı güneş kremi çekti.




Ürünün vaadlerine göre hepimizin ortak şikayeti olan yapış yapışlık, parlama ve beyazlık bırakma gibi sorunları çözeceği sürdükten sonra tamamen mat bir bitiş bırakacağı ve aynı zamanda içeriğindeki E vitamini ile cildi besleyeceği ve nemlendireceği yazıyordu. Peki gerçekten öyle oldu mu? Lafı fazla uzatmadan geldiği günden bu yana merakla sorulan bu güneş kremiyle ilgili deneyimlerime geçiyorum!

Öncelikle ürünün yapısından başlamam gerekirse inanılmaz sıvı, su gibi akışkan bir yapısı var. Ürünü kullanırken buna dikkat etmek lazım yoksa fındık tanesi kadar ürün alayım derken ürünün yarısını boca etmiş olursunuz bilginiz olsun. Fakat bu akışkan kıvamı ürünü cilde yaymayı kolaylaştırıyor ve krem yüze çok çabuk sürülebiliyor. Yani katı kıvamlı güneş kremleri gibi kremi yayarken zorlanmıyorsunuz. 



İkinci olarak sürdükten bir iki dakika sonra cildinizde hemen emiliyor ve kesinlikle beyaz iz ve güneş kremlerine özgü o yapışık bir hissi bırakmıyor. Üçüncü ve en merak edilen noktaya gelecek olursak da matlaştırıcı etkisi gerçekten işe yarıyor. Tamam %100 ve 24 saat süren bir matlık değil ama sürer sürmez aldığı yarı opak görünümü sayesinde makyaj altına uygulamak kesinlikle çok rahat oluyor.

Sanırım ürünün en sevdiğim özelliği de bu! Diğer güneş kremlerine göre yarı mat yapısı sayesinde hem makyaj altına uygulanabiliyor ve cildi yağlı göstermeden sağlıklı çok hafif bir ışıltı veriyor. Adeta SPF li bir makyaj bazı gibi. Ayrıca cildi nemlendirdiği için altına nemlendirici krem sürmeme gerek kalmıyor ve cildimi hem 5-6 saat kadar nemli ve mat tutup hem de güneş ışınlarına karşı koruyor. SPF 30 olmasını da ayrıca sevdim şöyle ki makyaj altına uyguladığım ve sahil kenarında kullanmadığımdan dolayı günlük hayat için yeterli koruma faktörüne sahip. 

Fiyatına gelecek olursak Gratis'lerde şu an indirimde 17 TL ve 50 ml lik bir ürün için oldukça uygun bir fiyat. Tüm yaz güvenle kullanılabilecek (çünkü ben de sivilce ya da herhangi bir irritasyona sebep olmadı) uygun fiyatlı benim gibi güneşe hassas ciltlerin bile sevebileceğini düşündüğüm, makyaj altına rahatlıkla kullanabileceğiniz, güneş kremleri ile ilgili yapışkanlık, beyaz iz ve parlama gibi sorunların tümünü çözmüş çok başarılı bir güneş kremi. Çok severek kullanıyorum ve sizin de yorumlarınızı heyecanla bekliyorum! Sorularınızı olursa instagram hesabımdan daha kısa sürede yanıtlayabilirim. Şimdilik Adios, bir sonraki post'a kadar seksi kalın!

Instagram: Matmazel Nikki







1 yorum:

  1. Ben de aynı ürünü kullanıyorum ama nedense çok parlak,yağlı bir görünüm verdi yüzüme. Bunun yaninda hafif bir yapış yapış hissi de veriyor. Berni'nin (yine gratis'ten) 50 faktörlü yüz kreminden daha çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya