Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

10 Eylül 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: La Roche Posay Effeclar Yüz Temizleme Jeli

Hepinize yeniden merhabalar! Kısa bir aranın sonunda blog'a kesin dönüş yaptım ve benden en çok istenen serinin deneyim postu ile karşınızdayım! Konumuz sivilceli ve akneye meyilli cilt dendiği zaman akla ilk gelen dermokozmetik cilt bakım markalarından La Roche Posay markasının Effeclar serisi! Bu seriden, benim uzun yıllar severek kullandığım temizleme jeli, gözenek sıkılaştırıcı tonik, makyaj temizleme sütü ve sivilce kurutucu olarak bilinen hedefe yönelik kusur düzeltici kremini inceleyeceğim. Hazırsanız ilk olarak temizle jeli ile başlayalım! 

Dermatologumun tavsiyesi ile tanıştığım bu seri, yağlı ve akneye eğilimli ciltler için olup, hassas ciltlere de önerilen bir ürün yelpazesine sahip. Ambalajında belirttiği üzere temizleme jeli de aynı şekilde hassas ciltler için uygun ve cildi kirden ve fazla sebumdan arındırıp cilde temizlik ve tazelik vermeyi vaat ediyor bu ürün.

İçeriğine baktığımız zaman, sabun, renklendirici madde, alkol ve paraben içermiyor ve ciltte yatıştırıcı etkisi olduğu bilinen termal su barındırıyor içinde. Bunun yanında cildin ph değerine en yakın değer olan 5.5 değerinde kendisi.


Şimdi gelelim ürünle olan hikayeme ve deneyimlerime. üniversite döneminde sabah yıkadığım cildim öğlene doğru inanılmaz yağlanıyor ve T bölgemdeki yağlanmayı bir türlü kontrol altına alamıyordum. Dermatolog tavsiyesi ile bu seri ile tanışınca ürünlere bir şans vermeye karar verdim ve ürünü her sabah düzenli olarak kullanmaya başladım. Her sabah ıslattığım elime fındık tanesi kadar ürün alıp, ellerimle köpürterek yüzümü ve boynumu temizledim. (Boyun önemli, cildimizi temizlerken unutmayalım.)

Ürünü kullanmaya başlar başlamaz gerçekten sonuca inanamadım bütün gün yağlanmaktan başka bir boyuta geçen burnum, bu sefer hiç yağlanmadan hatta parlamadan öğleden sonraya kadar mat bitişli kalabildiğini fark ettim. Yaptığım makyaj ise sabah bu ürünü kullandıysam daha geç yağlanıyor ve cildimdeki küçük küçük sivilceler de ürünün fazla sebumu kontrol etmesi sayesinde azaldı. 


Kısacası cildimdeki yağı dengelemesi, makyajımın ömrünü uzatması ve daha mat bir cilt sunmasını gerçekten çok ama çok beğendim. Fakat bunun yanında 2-3 aydan sonra ürün ağız, burun ve göz kenarlarımda kuruluk yapmaya başladı fakat yine de T bölgesi için hala harika sonuçlar alıyorum. Tek sıkıntı küçük küçük bölgesel kuruluklar. O da sonradan yaptırdığım cilt analizi ile öğrendiğim cilt tipim ile alakalıymış. Cildim kuruya dönük karma olduğu için kuru olan bölgelerim ağız, burun ve göz kenarları daha da kuruyor ve o yüzden pul pul oluyormuş. Cilt tipine göre değişen bu sonuçlarda, cildi yağlıdan karmaya dönük olan kız kardeşim asla böyle bir sorunla karşılaşmadığını hatta cildindeki nem dengesini bozmadığını söyledi. Ben bu hassas bölgelerdeki hafif kuruma olana kadar çok severek kullandım bu ürünü. Hala da ara sıra kullanıyorum. (Fakat arkasına kuru bölgeleri göz önünde bulundurarak iyi bir nemlendirici kullanmak şartıyla.) Kız kardeşim de hala severek kullanıyor.


Ürünün ambalajına ve fiyatına bakacak olursak 200 ml'lik bir tüpte geliyor ürün ve yaklaşık 45 TL'lik fiyatı ile eczanelerde satılıyor. Fiyat performans açısından fiyatının hakkını sonuna kadar veren bir ürün ve oldukça uzun süre kullanabiliyorsunuz. Pompalı ambalajları daha çok sevsem de, ürün kullanması kolay, vaad ettiği sonuçları gösteren ve yağlı ve yağlıya dönük karma cilt tipinde olanların çok severek kullanacağı bir temizleme jeli! Tabii ki bir de daha önce belirttiğim gibi yüzünüzü bu jelle yıkadıktan sonra cilt tipinize uygun bir nemlendirici kullanmayı da ihmal etmeyin, o zaman daha tam oluyor etkisi. Aranızda ürünü kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Matmazel'den şimdilik bu kadar, Adios!

Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya