Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

17 Eylül 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: La Roche Posay Effaclar Tonik

Hepinize yeniden merhabalar! Effeclar serisini incelemeye kaldığımız yerden devam ediyoruz! Yüz yıkama jelinden sonra sıra aynı serinin toniğinde! Bildiğiniz gibi La Roche Posay markası dermokozmetik bir marka ve Effeclar serisi de yağlı ve akneye meyilli ciltler için tasarlanmış özel bir seri.


Direkt olarak tonikten ve vaatlerinden bahsetmek gerekirse; Effeclar tonik, sıkılaştırıcı ve mikro soyucu özelliğe sahip bir tonik. Gözeneklerin sıkılaşmasını sağlayacağı ve tıkanmasını engelleyeceği ve pürüzlü cilt dokusunu düzelteceğini vaat ediliyor. Tıpkı diğer tonikler gibi temizlenmiş ve kurulanmış cilde bir parça pamuk yardımı ile uygulanıyor. İçeriğine bakacak olursak; içerisinde hassas ciltlere uygun olması için termal su içerdiği yazıyor bunun yanında ürün paraben içermiyor fakat içerisinde alkol barındırıyor.


Gelgelelim deneyimlerime, ürün vaatlerini yerine getirdi mi ve beklentimi karşıladı mı ve ben ürünü nasıl kullandım. Ürünü Effaclar temizleme jeli ile yüzümü yıkadıktan sonra bir yüz temizleme pamuğuna bir miktar döküp, özellikle gözeneklerimin olduğu bölgelere dairesel hareketlerle bastırarak (cilt bakımına gittiğimde oradaki güzellik uzmanı, gözeneklere bu şekilde tonik uygulamanın gözeneklere daha iyi nüfus etmesini sağladığını söylemişti.) tüm yüzümü bu pamukla sildim.

Peki bu gözenek manasında bir etkisini gördüm mü? Evet gördüm! Özellikle toniği kullanmaya başladıktan yaklaşık iki ay kadar burnumdaki gözeneklerde ve yanaklarımdaki küçük olanlarda bariz bir sıkılaşma gözlemledim. Bunun yanında mikro soyucu özelliği sayesinde pürüzlü cilt dokusu konusunda da iyi iş çıkardığını düşünüyorum çünkü bu ürünü hatta bu seriyi kullanırken cildimde zaten az sayıda sivilce çıkıyordu ve yanak bölgemdeki minik pütürcükler de ciddi anlamda azalmıştı.


Fakat alkol mevzusuna geldiğimizde; daha önce burada da anlattığım gibi ağız kenarlarımdaki kuruluk sebebi ile ürünü sadece çenemi hafifçe silerek kullandım ve göz çevremden de uzak tuttum. Bununla birlikte gözeneklerimin küçüldüğü burnumun kenarlarında ise kuruluklar devam etti ve toniği her kullanışımdan sonra saniye atlamadan nemlendirici kremimi kullandım. Benim cildim kuruya dönük karma olduğu için hafif bir gerilme yaşadım ama yağlı cildi olan kız kardeşim böyle bir gerilme yaşamadığından bahsetti. Fakat yine de hassas ciltlerin daha çok dikkatli olması gereken bir ürün. Ürünü ilk uyguladığınızda ise bariz bir alkol kokusu alıyorsunuz çok hafif bir yanma hissediyorsunuz. İçeriğindeki alkol oranı ile alakalı olan bu durum için ben o kadar fazla yaşamadım ama siz yanma yaşıyorsanız ürünü gül suyu ile seyreltebilirsiniz. 


200 ml'lik oldukça sağlam bir şişede gelen ürün genelde eczanelerde satılıyor ve fiyatı yaklaşık olarak 45 TL. Fiyat performans açısından fiyatının hakkını vaatlerini yerine getirerek son derece veren bir ürün. Gözeneklerimi küçültmesi sayesinde de çok severek kullandım. Sizlerden de daha önce Effaclar serini kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum! Şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya