Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Ekim 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Maybelline Big Shot Maskara


Hepinize yeniden merhabalar! ''Matmazel Maskara Deneyimledi'' postlarında neredeyse elimde olan çok konuşulan maskaraların hepsini deneyip yazmıştım. Bu sefer bir kaç ay evvel ülkemize gelen maskara üstadı Maybelline'in son göz bebeği ''Big Shot''ta sıra!

İlk olarak ambalajından başlamam gerekirse; gerçekten standlara düştüğünden bu yana göz kamaştırıcı adeta tüm dikkatleri üzere çeken altın renkli bir ambalajı var ürünün. Üzerindeki big shot yazısının etkisini arttırışıyla birlikte de ürün daha denemeden gerçek manada havalı buldum doğrusu. 


Fırçasına bakacak olursak, plastik değil de kıl fırça sevenlere yönelik uzunlu kısalı çapraz kıllara sahip olan bir fırçası var. Bu çapraz kıllar sayesinde her bir kirpiği tek tek yakalıyor ve ayırıyor. Bunun yanında kirpikleri sanki kirpik kıvırıcı kullanmışcasına harika derecede kıvırıyor. Kirpikleri tek tek ayırmasının ve güzelce kıvırmasının yanında oldukça da iyi uzatıyor. Kirpikleri belirginleştirmekte gayet iyi fakat orta seviyede dolgunluk veriyor. Kirpikleri hali hazırda dolgun fakat kısa ve düz olanların çok seveceği ve takma kirpik etkisini yakalayacağı bir maskara.


Bunun yanında yapısı çok güzel ve üst üste uygulanabiliyor, topaklanma ve gün içerisinde dökülme yapmıyor. Verdiği siyahlık ise çok başarılı. En sevdiğim bir diğer özelliği ise sürerken göz kapağına hiç bulaşmıyor. Ayrıca fazla ıslak olmayan kıvamı sayesinde çabuk kuruyor ve kurumak için sizi çok fazla bekletmiyor. Suyla temas edince de öyle hemen akmıyor, dağılmıyor. Tüm bu sebeplerden dolayı severek kullandım ve hala da kullanıyorum. Fiyat performans açısından oldukça başarılı ve Gratis'lerde indirim zamanı 18-20 TL gibi fiyatlara bulunabiliyor. Deneyenleriniz varsa siz de benim kadar sevdiniz mi bu maskarayı? Yorumlarınızı bekliyorum! Instagramdan beni takip etmeyi unutmayın, şimdilik Adios!
  
Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya