Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Ekim 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Maybelline Master Conceal Kapatıcı

Hepinize yeniden merhabalar! Bir ''Matmazel Deneyimledi'' post'u ile tekrar bir aradayız ve bu sefer konumuz başlıktan da anladığınız üzere Maybelline'in en son çıkan ve Mac Pro Longwear ve Tarte Shape Tape ile muadil gösterilen kapatıcısı Master Conceal! 


Ürünün çok konuşulan formülünden bahsetmek gerekirse, yapısı çok kalın değil ve kapatıcılığı ortanın oldukça üstünde. Fazla pudralı bir bitişi yok ama sürdükten sonra göz altında hemen sabitleniyor ve çok güzel matlaşıyor. Yapısı da ince olduğu için fondöten ya da bb krem kullanmadığınızda bile çıplak cildinizde sırıtmıyor, yok gibi duruyor. Yine hoş yapısından dolayı göz altında parçalanma ya da çizgilere dolma yapmıyor ve mat bitişi sayesinde pudra ile sabitleme istemiyor.


Ben ürünün en iyi parmaklarla yayarak sonuç verdiğini gördüğüm için bir miktar ürünü yüzük parmağıma alarak tampon hareketlerle göz altıma yayarak kullanıyorum. Islak süngerle denediğimde kalıcılığının ve kapatıcılığının azaldığını gördüm ve kuru makyaj süngerleri de kapatıcıyı daha da kurutarak göz altımın kurumasına neden oldu. O sebeple fırçayla bile değil direkt parmaklarla uygulamak en iyi sonucu veriyor. Bunun yanında gerçekten çok iyi bir kapatıcı olmasından dolayı pirinç tanesi kadar ürün göz altı morluklarımı nötürlemeye yetiyor.


İhtiyaç dahilinde üst üste bir kaç kat uygulanabilir. Yalnız burada dikkatli olmak lazım. Fazla kapatıcılık isteyerek tek seferde bol ürün kullanmak yerine, bir kaç defada az az ürün kullanmak daha kaliteli bir örtücülük sağlayacaktır.


Bunun yanında ambalajından ve renginden bahsetmek gerekirse; bendeki somon rengi alt tabanlı 40 Medium rengi. Tam esmerle göre ten renginiz koyu ise kumral ya da esmerseniz teninizle çok güzel bütünleşecektir. Bunun yanında bu ürünle ilgili en sevdiğim şeylerden biri de ambalajı sanırım. Küçük tam çantaya atmalık yer kaplamayan ve ağzı da bir o kadar dar bir ambalajı var ürünün. Ağız kısmının dar olması şöyle iyi ki; ürünün hava alarak bozulmasını engeller ve fazla ürün çıkarmadığı için ürün israf etmez. Tabii bir de bunun yanında Age Rewind'a göre çok çok hatta çok daha hijyenik olduğu için ekstra seviyorum bu ürünün ambalajını. Ürünün yaklaşık olarak 20 TL gibi bir fiyatı ve 12 ml lik bir ambalajı var. Fiyat performans açısından baktığınızda oldukça uzun süre kullanılabilecek uygun fiyatlı bir kapatıcı. Severek kullanıyorum ve kullanacağım da. Peki benim gibi bu ürüne bayılanlar kimler? Yorumlarınızı bekliyorum! Ayrıca daha fazlası için beni instagramdan takip etmeyi de unutmayın! Şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya