Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

18 Ekim 2017 Çarşamba

Matmazel Deneyimledi: Maybelline Master Strobing Likit Aydınlatıcı

Hepinize yeniden merhabalar! Son bir kaç sezondur ışıldamak hiç bu kadar moda olmamıştı! Işıl ışıl aydınlatıcılar günümüzde altın çağını yaşıyor resmen! Her renk ve her formda aydınlatıcılar toz ve krem formunda olanlardan sonra bu kez de Maybelline'in yeni çıkardığı likit aydınlatıcısı var sırada! Hazırsanız başlayalım! 

Ürün 25 ml'lik ince ağızlı bir tüpte geliyor. 25 ml, likit bir aydınlatıcı için fondöten gibi tüm yüze kullanılmadığından oldukça yeterli bir miktar ve ürünü almanızı sağlayan incecik ağzı da ürün israfını ve havayla temasını önlediği için ambalajı konusunda en beğendiğim özelliklerinden biri oldu.


Ürünün yapısına gelecek olursak, oldukça kremsi ve akışkan olmayan, sabitlemesi kolay ve içerisinde parça parça simler içermeyen oldukça ince yapıda bir ürün. Hafif sedef yansımalı bu ürün gerçek manada ışıltı makyajlar için harika iş çıkarabilecek, o ıslak ve cildi doğal ışıltılı gösterebilecek altın ışıltılara sahip.


Bendeki rengi medium/bronz. Bakır tonlu ve güneşte daha çok belli olan minik altın yansımalar içeriyor. Bronz tende efsane duruyor ve cilde sağlıklı bir ışıltı katıyor. Dağıtıldığında ise hemen sabitleniyor ve gün içerisinde asla kımıldamıyor. Bu hususta dağıtırken dikkatli olmak lazım. Az miktarda ürün alıp ürün kurumadan dağıtmak daha homojen bir bitiş sağlıyor. Bunun yanında ben ürünü kimi zaman parmaklarımla kimi zamanda nemli makyaj süngerim yardımı ile uyguluyorum. Fırça ile uygulandığında ürünün çizgilendiğini gözlemlediğim için en güzel parmaklar ya da nemli sünger ile sonuç veriyor.


Gelelim nasıl kullandığıma. Bu ürün benim için makyaj ritüelimin vazgeçilmezi oldu çünkü; tek başına fondötenden önce baz olarak tüm yüzüme (T bölgem hariç) ıslak sünger yardımı ile uyguluyorum ve cildimi inanılmaz sağlıklı ve bakımlı gösteriyor. Bunun yanında mat yapıdaki fondötenimin içerisine bir miktar karıştırarak kullanıyorum böyle fondöteni kontrollü olarak ışıltı hale getiriyor ve bir daha doğal bir sonuç alıyorum. Ya da hepsinden farklı olarak fondöten uyguladığım cildime daha sonra ıslak sünger ya da parmaklar yardımıyla elmacık ve kaş kemiklerimin üstü, dudak kalbim ve burun kemiğimin üstüne ürünü tampon hareketlerle uyguluyorum. Bu yöntem hem günlük kullanım için harika hem de aydınlatıcı kullanmak isteyen fakat çok keskin ve aşırı parlak görünmesini isteyenler için en ideal yöntem. Bunun yanında gerçekten çarpıcı ve instagram makyajları tadında bir aydınlık yakalamak isteyenler için de bir diğer kullandığım yöntem toz aydınlatıcı ile belirginleştirme yöntemi. Ürünü yüzümdeki belli noktalara uyguladıktan sonra, yine benzer tonlardaki altın ışıltılar içeren bir başka toz aydınlatıcı ile üstünden geçiyorum ve yaşasın ışıltı! Gerçekten çok keskin ve harika bir sonuç veriyor ve ışığı çok iyi yakalıyor!


İndirim zamanı 15-20 TL gibi bir fiyata almıştım! Fiyat-performans açısından kesinlikle hakkını çok iyi veren bir ürün. Çok severek kullanıyorum! Hatta ne dersiniz sizce diğer rengini de alsam mı? Yorumlarınızı bekliyorum! Daha fazlası için beni instagramdan takip etmeyi unutmayın! Şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya