Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Ekim 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Sleek Dolgunluk Veren Kalem Rujlar

Hepinize yeniden merhabalar! ''Matmazel Deneyimledi'' köşesinde bugün Gratis'in göz bebeği Sleek markasının Power Plump serisinden dolgunluk veren dudak kalemleri var. Haziran ayında Gratis'lerde satışa sunulan bu ürünü yaklaşık 4 aydır hatta yaz boyu kullandım ve hazırsanız deneyimlerime geçiyorum.

İlk olarak ürünün ambalajından başlamak gerekirse klasik siyah, mat ve Nars ürünlerini anımsatan şık bir paketi var. Ürünler kalem formda ve tam çantaya atıp gün içerisinde tazelemek için yanında taşımalık boyuttalar. Bunun yanında hafif tombul yapıları hem dudağı doldurmakta kolaylık sağlıyor hem de fazla tombul olmadıkları için dudak kenarlarında rahatlıkla kullanılabiliyor.


Formülüne bakarsak, ürünü dudağınıza sürerken fazlaca mentollü bir koku hissediyorsunuz ve oldukça kremsi ve kolay sürülen aynı zamanda çok hafif bir formülü var. Dudakta kesinlikle ağırlık yapmıyor. Renk konusunda çok pigmentli değil fakat üst üste gayet rahat uygulanabilir ve renk yoğunluğu arttırılabilir. Kremsi formda olduğu için gün içerisinde dudakta parçalanma yapmıyor ve orta düzeyde kalıcı kendisi.

Bunun yanında en çok merak edilen dudak dolgunlaştırma mevzusuna gelecek olursak; ilk olarak konuya şöyle başlamam gerekir, ürünü ilk denediğimde mentollü kokusu bana oldukça tuhaf geldi ve ürünü dudağıma uyguladıktan sonra dudaklarım acı biberle temas etmişcesine yanmaya başladı ve kızarıp şiştiler. Tabii bu arada ürünün dudak dolgunlaştırıcı bir ürün olduğunu bilmediğim için dudağımdaki karıncalanmayı olumsuz bir tepkime sanarak ürünü hemen sildim. Bu arada bu yanma hissinin sadece bende olup olmadığını anlamak için ürünü kız kardeşim ve annemde de denedim ve doğal olarak hepimizin dudakları hafifçe yandı ve ben bir süre bu ürünlere hiç dokunmadan makyaj çekmecemde bunları beklettim. Sonrasında altına bir lip balm uygulayıp denediğimde ürünün dudaklarımı yakmadığını fark ettim ve tüm yaz önce lip balm sonra da ruju uygulayarak kullandım bu ürünü.


Ve bu konudaki görüşlerimden bahsetmem gerekirse; öncelikle bu dudak kalemlerinin renkleri gerçekten inanılmaz güzel! Tam bahar ve yaz ayları için mat olmayan fakat yaldır yaldır da parlamayan dudaklarınızı nemli ve olduğundan bir tık daha dolgun gösteren bir ürün. Ha dolgun derken öyle Angelina Jolie dudakları beklemeyin. Söylediğim gibi ürünü annem ve kız kardeşimle birlikte denerken kimse dolgunlaştıcı olduğunu bilmiyordu ve öylesine dolgun bir görüntü hiç birimiz gözlemedik. Sonrasında ürünün esas amacının dudakları daha dolu göstermek olduğunu öğrenince dudaklarımın gözüme bir tık daha büyük göründüğünü söyleyebilirim. Yanma konusuna gelecek olursak; ilk başlarda daha çok hissediyordum ama altına dudak balmı uygulamak kesinlikle daha az yakıyor ve dudakları daha nemli gösteriyor. O yüzden ben lip balm ile kullanmayı tercih ediyorum ama siz zaten çok az yakıyor diye düşünüp isterseniz direkt de uygulayabilirsiniz bu ürünü.


O kadar renk dedim bendeki renklerinden de bahsetmesem olmaz. Bir tanesi tam yaz pembesi inanılmaz doğal duran ''Power Pink'' rengi, diğeri kesinlikle favorim olan harika bir kahve tabanlı mercan ''Colossal Coral'' rengi.

Son olarak bu ürünü kullanacak olanlara son iki not: ürünü arkadan asansörlü kalemlerden olmadığı için ürünü kullanmaya devam etmek adına büyük kalemler için olarak kalemtraşlara ihtiyacınız var ve ürünü uyguladıktan sonra benzer tondaki bir dudak kalemi ile dudak çerçevesini düzeltmek dudaklarınızı ve ürünü daha güzel gösteriyor. Ürün Gratislerde satışta. İndirim zamanı 25-30 TL ye satılıyor. Kullananlarınız varsa yorumlarınızu bekliyorum! Instagram'dan takip etmeyi de unutmayın! Şimdilik Adios!
Instagram: Matmazel Nikki



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya