Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

12 Kasım 2017 Pazar

Matmazel Deneyimledi: Absolute Newyork Sculpt Stick


Hepinize yeniden merhabalar! Bir önceki yazımda da belirttiğim üzere ülkemize Gratis mağazaları aracılığıyla yeni giriş yapan Absolute NY markası, şu aralar hepimizin radarında! E hal böyle olunca merak da arttı ve bir kaç ürün alıp denemek farz oldu elbette. Ben de markadan bir önceki yazımda bahsettiğim göz altı morlukları için bir color corrector ve bir de şimdi anlatacağım kontür kalemini aldım. Hazırsanız direkt olarak yorumlara geçelim!


Öncelikle ürünün ambalajından başlamak gerekirse, uygun fiyatlı bir markaya göre kaliteli ve kullanışlı bir paketlemesi var ürünün. Genel olarak pek çok ürünü karton kutusunda muhafaza edilmiş halde geliyor böylece ürün açılmasın diye kat kat bant kullanılmaktan yapış yapış hale gelmemiş oluyor. Bunun yanında çift taraflı bir ürün olduğundan renklerin görülmesi adına şeffaf kapaklı ve çevirmeli kalem formdaki ambalajı da oldukça güzel. Makyaj çantasına ya da ihtiyaç halinde el çantasına sığabilecek boyutlarda.


Ürünün iki rengi var. Bendeki daha koyu tenliler için olan ''Tan'' rengi. Kontür tarafı içerisinde turunculuk barındırmayan boz renkli bir kahve tonu, aydınlatıcı tarafı ise sarı alt tonlu bir nude rengi. Hali hazırda yazın brozluğu üstümdeyken, bir koyu rengi olsa şu an için daha ideal olabilirdi fakat açık tenli olup, kontür yapmak isteyen ve ten rengine göre ürün bulamadığından şikayet edenler bu ürünün en açık rengine (yanılmıyorsam ismi ''light'') bayılacaklardır. 


Yapısına bakacak olursak, kremsi, kolay dağılan, kalem formundan dolayı uygulaması son derece basit, uyguladıktan sonra turunculaşma yapmayan ve hemen sabitlenen, bunla birlikte içerisinde her hangi bir sim ya da ışıltı bulundurmamasından dolayı da kontüre son derece elverişli bir ürün.  Ben uzun zamandır kullandığım toz kontür ürünün altına, kontürün keskinliğini arttıracak krem formda bir ürün, ve aydınlatma işlemi için doğal bitişli bir aydınlatıcı ürün arıyordum. Fakat piyasadaki kontür kitlerinin çoğunun ya palet formunda ya da maybelline'in ki gibi çift yüzlü olmasından dolayı bir türlü istediğimi bulamamıştım. Fakat bu ürün her iki isteğimi de çok güzel bir şekilde karşıladı. Hem çift taraflı kalem formda hem de doğal bitişli.


Eğer makyajınızda belirgin bir kontür seviyorsanız, siz de benim gibi ten makyajınızı yaparken toz kontür ürününden önce kullanabilirsiniz. Ya da ben bazen günlük sade bir makyaj yaptığımda ürünü tek başına kullanıyorum. Böyle daha doğal görünüyor ve yüzde kontür varmış gibi durmuyor. Aksine yüzünüze doğal bir gölgelendirme katıyor fakat şunu da belirtmeliyim ki üzerine toz bir ürün uygulamak kalıcılığını daha da arttırıyor. Bunun yanında ben ürünü süngerle uyguluyorum ama kontür fırçası ile de gayet başarılı dağılıyor.


Fiyat performans açısından baktığımızda Gratis'in yaptığı büyük indirimden 16 TL gibi bir fiyata aldım ve daha uygun fiyata piyasada başka bir kontür kalemi bulabileceğimizi sanmıyorum. Ürünün her iki tarafının da 4,5 gr olduğunu göz önünde bulundurursak da fazlaca yeterli bir ürün oluyor kontür adına. Ben çok severek kullandım peki ya siz ne düşünüyorsunuz Absolute NY markası hakkında? Başka ürünlerini deneyen var mı aranızda? Yorumlarınızı bekliyorum, şimdilik Adios!


Instagram: Matmazel Nikki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli, lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın :)
Sorularınız için Instagram hesabım (matmazel_nikki) her zaman aktif!

Matmazelin Penceresi © 2014. Haklarım Var Tümü De Gizlidir | Destek-Blogger

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya